+98 87 3371 5055 : تماس  
 وب هاستینگ چیست؟


استخدام نیرو در شبکه میزبان سبز
 

وب هاستینگ (Web Hosting) یا میزبانی‌وب در واقع اجاره فضا بر روی شبکه اینترنت، جهت نگهداری فایل‌ها و داده‌های سایت می‌باشد. هر وب‌سایت متشکل از مجموعه فایل‌های تصاویر، اسناد، اسکریپتهای برنامه نویسی و .... بوده که با هم مرتبط می باشند.

برای اینکه بازدیدکنندگان وب سایت امکان دسترسی به فایل‌ها را داشته باشند نیاز به قرارگیری این فایلها بر روی رایانه‌ای که در شبکه اینترنت به عنوان یک میزبان (Host) شناخته شده است، می‌باشد. آن رایانه را سرویس دهنده یا سرور (Server) می‌نامند. میزبان‌وب (Web Hosting) باید حداقل امکانات زیر را داشته باشد:

1. اتصال دائم و پر سرعت به اینترنت.

2. از نظر سخت افزار و قطعات داخلی باید قدرتمند بوده تا امکان پاسخگویی به درخواست مراجعه کنندگان را داشته باشد.

3. نرم‌افزارهای لازم برای اجرای انواع فایلها از لحاظ نوع برنامه نویسی را داشته باشد.

4. نرم‌افزارهای مورد نیاز برای مدیریت بخشهای مختلف سایت و پست الکترونیک و... را در اختیار مالکان و مدیران وب‌سایتها قرار دهد.

هر رایانه می‌تواند یک سرور باشد، اما با توجه به بالا بودن هزینه‌های قطعات سخت افزاری نیرومند، نیروی پشتیبانی و ... راه اندازی یک میزبان‌وب (Web Hosting) به صرفه نیست لذا شرکتهایی این مسئولیت را پذیرفته و با فراهم آوردن لوازم کار در سطح وسیع بخشی از فضای دیسک سخت سرورهای خود را به صورت اجاره‌ای در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. به این شرکتهای ارائه کننده‌ی خدمات میزبانی‌وب (Web Hosting) یا هاستینگ (Hosting) در اصطلاح شرکت هاستینگ (Hosting Company) می‌گویند. شبکه میزبان سبز یکی از این شرکتها می‌باشد.

 

جهت سفارش سرویس میزبانی بعد از ورود به پنل کاربری از اینجا محصول خود را سفارش دهید.

 

شبکه میزبان سبز

 

 



Sunday, January 1, 2012

« برگشت

Powered by WHMCompleteSolution